Assalamualaikum w.b.t.
Ahlan Wa Sahlan...


srikandi

srikandi

Driku Yang Khilaf...

Ya Allah, aku ingin PERGI JAUH dari dunia ini..jauh dari kesesatan dan keraguan yang terlahir dalam hati, jauh dari PERMAINAN DUNIA ini..yang kadangkala membuatkan diri ini merasa SAKIT dan LETIH, terasa jatuh semula..rebah tidak berdaya, di bibir mengatakan sayang dan CINTA tapi adakah di hati dan perbuatan melahirkan rasa yang SAMA?

Benar MUJAHADAH itu memang payah dan apa yang Allah SUKA amat sukar untuk lakukan..MENGAPA? mungkin diri ini terlalu banyak NODA dan DOSA yang menghuni dan kerana itulah KEKUATAN jarang mendiami hati..ya Allah, jangan pergi jauh dari diriku ini...Amin ya Allah..

Saturday, June 29, 2013

Mata msh belum lg nk tidur... mlm neh rasa best sgt bile peluk tasbih kokka yg br ana beli dan cium baunya... SubhanALLAH... terasa nyaman jer... suke jer dgn bau tasbih kokka neh. Baunya spt minyak kasturi.. dan lg2... ari neh cuaca tak lah terlalu panas. Tuh yg damai jer rasa...Alhamdulillah... draft 3 sudah pun dihantar ke examiner... syukur ya Rabb. Barulah rasa tenang sikit.

Ari neh mmg terasa penatnya... dgn x cukup tidurnya... tp x pe... ALLAH da beri warna2 ceria utk ari neh kan... x sangka dpt menikmati alam ciptaan ALLAH yg indah utk hari neh... pelbagai jenis bunga yg ana dpt tgk hari neh. Masha ALLAH. Bahagia sgt!

Insha ALLAH... utk esok, ana akan upload pict2 time ana pergi sana. Ana nk tunjuk 1 jenis bunga neh. Unik sgt... Hari neh mmglah x larat nk menceritakan. huhu...

Utk esok jgk.. kuatkan hati utk blk subang o.k. x pasal2 kena bebel dgn kakak ana lg. Kenduri saudara ana utk esok mlm kena la ana pergi jgk disbbkan kak long neh jns suke memaksa. Hehe... klu kakak ana bc statement ana neh.. maunya ana x kene belasah. :p

O.k... x nk cite pnjg2 lg... mata pun semakin kuyu dah neh... lailah sa'iidah... moga hari esok lbh baik drpd hari semalam... amiinn ya Rabb.

No comments:

Post a Comment