Assalamualaikum w.b.t.
Ahlan Wa Sahlan...


srikandi

srikandi

Driku Yang Khilaf...

Ya Allah, aku ingin PERGI JAUH dari dunia ini..jauh dari kesesatan dan keraguan yang terlahir dalam hati, jauh dari PERMAINAN DUNIA ini..yang kadangkala membuatkan diri ini merasa SAKIT dan LETIH, terasa jatuh semula..rebah tidak berdaya, di bibir mengatakan sayang dan CINTA tapi adakah di hati dan perbuatan melahirkan rasa yang SAMA?

Benar MUJAHADAH itu memang payah dan apa yang Allah SUKA amat sukar untuk lakukan..MENGAPA? mungkin diri ini terlalu banyak NODA dan DOSA yang menghuni dan kerana itulah KEKUATAN jarang mendiami hati..ya Allah, jangan pergi jauh dari diriku ini...Amin ya Allah..

Sunday, October 26, 2014

tempat impian~

dah lama jgk ana x update blog ttg cerita2 ana kan.. o.k! utk mlm neh, ana x nk cerita yg sedih2, yg touching2... nk release tension jer.. hmm.. skrg neh tgh berserabut dgn kerja. tp, ana x nk fikir sgt sbb klu ana asyik fikir.. ana pun jd x btul plak. ;)

kita cerita topik lain plak ye...
semua org ada tmpt impian x utk bercuti? tp, dlm malaysia jer tau... hehe...
tiba2, ana bleh plak terfikir, ana nk sgt pergi tmpt neh klu diizinkan ALLAH... mmg dulu kundasang mnjd tmpt impian ana. tp, dsbbkn kundasang neh berada kt sabah dan ana rasa risau plak nk naik flight lg disbbkan fobia psl mh370 kowt. huhu...

akhir thn lps, ana dpt pergi mengerjakan umrah... subhanALLAH.. mmg ana x sangka yg ana dpt pergi. dan sblm pergi umrah jgklah ana ada mengenali seorg lelaki. ya... hamba ALLAH. ana pun x sangka jgk yg smpi skrg neh ana msh lg berkwn dgn dia. insha ALLAH, skrnya ada jodoh x kemana... nama dia mmg ana mention di hdpn kaabah, jabal rahmah, raudah...stp kali ana berpeluang dpt pergi ke tmpt mustajab berdoa, pasti ana mntion nama dia. ana x tau... knp ana rasa dia spt dkt jer dgn ana wlupun kami berpisah di antr benua waktu tuh. eh, knp cerita psl lelaki tuh plak.. kan kita nk cerita psl hal lain.. (=_=')


klulah diizinkan ALLAH, tmpt yg ana nk sgt2 pergi.. ahaaa... tmpt tuh mmg kita berpeluang pakai pakaian kimono org jepun tau! rasa excited plak.. hehe...

~~~~

BUKIT TINGGI, PAHANG.

ya... tmpt tuh yg menjadi angan2 ana skrg neh. x lah jauh rasanya berbanding di sabah kan.. mmg drpd dulu, hati nk pergi ke sana... lg2 bila kita lihat suasana dan struktur bangunannya... subhanALLAH... spt berada di luar negara plak...

meh sini ana tunjuk gmbr2 pemandangan bukit tinggi... ^_^










                                                                 sgt2 mengujakan... ;)




                  dan pemandangan kt atas neh yg paling ana suka.. masha ALLAH, cantik kan...


dan yg kt bwh neh... japanese garden... hmmm... continue lah ye... mata ana pown da ngantuk sgt2 neh... nt ana cerita psl japenese garden n tunjuk sekali gmbr2 kt ctu... :)

lailah sa'iidah...

No comments:

Post a Comment