Assalamualaikum w.b.t.
Ahlan Wa Sahlan...


srikandi

srikandi

Driku Yang Khilaf...

Ya Allah, aku ingin PERGI JAUH dari dunia ini..jauh dari kesesatan dan keraguan yang terlahir dalam hati, jauh dari PERMAINAN DUNIA ini..yang kadangkala membuatkan diri ini merasa SAKIT dan LETIH, terasa jatuh semula..rebah tidak berdaya, di bibir mengatakan sayang dan CINTA tapi adakah di hati dan perbuatan melahirkan rasa yang SAMA?

Benar MUJAHADAH itu memang payah dan apa yang Allah SUKA amat sukar untuk lakukan..MENGAPA? mungkin diri ini terlalu banyak NODA dan DOSA yang menghuni dan kerana itulah KEKUATAN jarang mendiami hati..ya Allah, jangan pergi jauh dari diriku ini...Amin ya Allah..

Tuesday, October 7, 2014

mlm td... ana dpt 1 message drpd seorg akak senior ana yg ana prnh tumpangkan dia pergi kerja sewaktu dulu. ana dan dia prnh hadapi masalah. ana mmg x mampu nk tumpangkan dia lg bkn sbb ana sombong or x suka. tp, sbb dia slalu keluar lmbt stp kali ana jemput dia. dan ada 1 thp neh mmg ana x thn. ana terus trang dkt dia. klu dia lewat automatik ana pun akan terkena tempiasnya dtg kerja lmbt jgk kn. ana prnh tegur dia dan bgtau ana x mampu dah nk tumpangkan dia lg sbb dia selalu jer lmbt keluar dr rumah. mnta maaf kak... ana mmg jns suka yg berterus terang. mgkn ana akan balas message dia. tp, bkn pd waktu skrg neh. sbb skrg neh ana rasa berserabut sgt. ana x tau la knp smkn hari ana rasa smkn down...

No comments:

Post a Comment