D.I.A.M

Diam aku tak bererti hilang
Diam aku bukan kerana benci
Tapi diam aku memendam rasa
Memendam rasa rindu dan cinta

Maafkan bila diamku mengundang ragu
Jauh di dalam hati ku
Menyimpan sejuta rindu buatmu

Namun aku pilih untuk mendiam
Menjauh darimu
Bukan kerana aku membenci
Tapi kerana ingin menjaga hati

Risau akan cintaku yang mungkin tak berbalas
Risau andai rinduku tak dihargai :')

Maka aku memilih untuk diam
Dalam diam mendoakan kesihatan untukmu
Mendoakan kebahagiaan untukmu
Mendoakan segala yang terbaik untukmu
Dan mendoakan... 

Agar aku dapat menjadi yang halal untuk dicintai olehmu.

Semoga Allah mengabulkan 


#monologhatinurani#

Comments

Popular posts from this blog

KELAS MENGAJI TAHUN 2017 DI KAMPUNG MELAYU SUBANG SHAH ALAM

KELAS MENGAJI AL-QUR'AN & IQRA'

~Cinta Si Budak Agama : Naim~