Assalamualaikum w.b.t.
Ahlan Wa Sahlan...


srikandi

srikandi

Driku Yang Khilaf...

Ya Allah, aku ingin PERGI JAUH dari dunia ini..jauh dari kesesatan dan keraguan yang terlahir dalam hati, jauh dari PERMAINAN DUNIA ini..yang kadangkala membuatkan diri ini merasa SAKIT dan LETIH, terasa jatuh semula..rebah tidak berdaya, di bibir mengatakan sayang dan CINTA tapi adakah di hati dan perbuatan melahirkan rasa yang SAMA?

Benar MUJAHADAH itu memang payah dan apa yang Allah SUKA amat sukar untuk lakukan..MENGAPA? mungkin diri ini terlalu banyak NODA dan DOSA yang menghuni dan kerana itulah KEKUATAN jarang mendiami hati..ya Allah, jangan pergi jauh dari diriku ini...Amin ya Allah..

Monday, February 2, 2015

sabarlah...

alahai... ari neh mmg terbang la duit ana. blk jer dr mengajar, nmpk tayar kereta pancit. waktu tuh ana o.k lg. mgkn tayar kereta ana terkena paku. last2, bila da smpi workshop... terpaksa tukar tayar baru. ALLAHu Rabbi.. mmg ujian betul kali neh. kena byk2kan bersabar. anggap, ianya mgkn ada 1 hikmah dr ALLAH buat ana.

terbang jgk RM130. dan ana kena lah pandai2 survive utk bulan febuari neh. yup! bulan tarikh lahir ana... first time ana rasa kesusahan mcm neh... ALLAH...

baru cadang bulan neh nk pergi bercuti... nmpk gayanya, kne plan bulan lain la mcm neh...

cubalah utk berdikari hana....


No comments:

Post a Comment