Perasaan atau Mainan Syaitan??? Masha ALLAH...

Ya ALLAH... Buangkanlah perasaan ini jauh2. amat berbahaya utkku. berilah kekuatan utk aku dpt menjalani kehidupan ini dgn lebih berhikmah. lupakan segala2 yg boleh membuatku alpa. Fisabilillah hanya krn-MU ya RABB. aku hanya ingin membuat semua orang bahagia dan gembira. itu sahaja. tiada niat lain. walaupun, sesiapa sahaja yg mengenali diriku ini. aku tdk berdaya ya ALLAH. adakah ENGKAU sengaja mengujiku dgn sedemikian ini..? lupakan kisah lalu. mulakan kehidupan yg baru. jgnlah ianya berulang lg. krn aku juga insan yg tdk sempurna di sisi-MU. hati ini sedang dirawat dgn ayat-ayat suci dr kalam-MU ya ALLAH. walaupun, parut luka itu masih ada, tetapi, aku cuba utk merawatnya supaya ianya kembali spt sediakala. tiada dendam dan tiada kecewa. aku juga yg bersalah sewaktu dahulu. tdk semestinya apa yg kita impikan itu menjadi milik kita. hati dan perasaan tdk boleh dipaksa. mampukah aku utk menghadapinya supaya aku dpt melupakan kenangan lalu? mmg betullah kata orang, 'cinta pertama amat sukar utk dilupakan'. namun, akan ku cuba utk melawannya. insha ALLAH... hanya dgn pertolongan dari-MU ya AZZIM... 
~sye sudah pun memaafkan awk drpd dulu lg~

Comments

Popular posts from this blog

KELAS MENGAJI TAHUN 2017 DI KAMPUNG MELAYU SUBANG SHAH ALAM

KELAS MENGAJI AL-QUR'AN & IQRA'

~Cinta Si Budak Agama : Naim~