Assalamualaikum w.b.t.
Ahlan Wa Sahlan...


srikandi

srikandi

Driku Yang Khilaf...

Ya Allah, aku ingin PERGI JAUH dari dunia ini..jauh dari kesesatan dan keraguan yang terlahir dalam hati, jauh dari PERMAINAN DUNIA ini..yang kadangkala membuatkan diri ini merasa SAKIT dan LETIH, terasa jatuh semula..rebah tidak berdaya, di bibir mengatakan sayang dan CINTA tapi adakah di hati dan perbuatan melahirkan rasa yang SAMA?

Benar MUJAHADAH itu memang payah dan apa yang Allah SUKA amat sukar untuk lakukan..MENGAPA? mungkin diri ini terlalu banyak NODA dan DOSA yang menghuni dan kerana itulah KEKUATAN jarang mendiami hati..ya Allah, jangan pergi jauh dari diriku ini...Amin ya Allah..

Thursday, December 30, 2010

Nadiku berkata...

-tahun 2011 akan menjelma tdk lama lg... apa azam kalian? moga, dgn kemunculan tahun 2011 ini, kita dpt mengamalkan sikap amar ma'ruf nahi munkar. dan moga kehidupan kita lebih diberkati oleh-NYA. insha ALLAH.
-Alhamdulillah. Syukur ke hadrat ILLAHI krn telah memberi kesihatan yg secukupnya kpd ana setelah 2 hari deman. salah ana juga krn baru-baru ini ana bercakap besar "sudah lama tidak demam. rasa mcm nk demam pulak." itulah ayat-ayat ana semasa ana sihat. skrg, ALLAH dah bagi cash kt ana. Kun fayakun dr ALLAH, maka ianya terjadilah. Masha ALLAH... betapa peritnya demam hari tu. sejuk bagaikan berada di luar negara. kepala pula seperti mencucuk-cucuk rasanya. peningnya hanya ALLAH shj yg tahu. skrg ni, br dpt kesedaran. moga ALLAH ampunilah segala2nya.
-Agak lama juga ana tdk update blog. mgkn, ada juga yg buka blog ana, tp rasa hampa sbb ana x update2 lg. hehe... maaf byk2 yer..
-x lama lg nk mula study. selama sebulan lebih cuti sem. skrg, kena kuatkan semangat. segala prkr yg ingin dibuat dimulakan dgn bismillah. insha ALLAH, ALLAH memberkati kehidupanmu, sahabat.
-bulan dis ni, ingatkan dpt jumpa org t'syg sempena hari lahir dia ari tu. rasa sedih la juga. tp, tabahkan hati ini. mgkn ada hikmah di sblk nya. mgkn bulan feb nt.
-hbgn sesama keluarga, alhamdulillah... semakin erat. moga ALLAH, meredhai akan ikatan ini. dan moga ALLAH juga meredhai hbgn kalian dgn keluarga tercinta. amiinn...
-mgkn, ini shj yg ana update. skrnya ada masa, ana akan update ttg ilmu yg kita boleh kongsi bersama. sayang ana kpd sahabat hanya krn ALLAH.
JAZAKILLAH.

No comments:

Post a Comment