Assalamualaikum w.b.t.
Ahlan Wa Sahlan...


srikandi

srikandi

Driku Yang Khilaf...

Ya Allah, aku ingin PERGI JAUH dari dunia ini..jauh dari kesesatan dan keraguan yang terlahir dalam hati, jauh dari PERMAINAN DUNIA ini..yang kadangkala membuatkan diri ini merasa SAKIT dan LETIH, terasa jatuh semula..rebah tidak berdaya, di bibir mengatakan sayang dan CINTA tapi adakah di hati dan perbuatan melahirkan rasa yang SAMA?

Benar MUJAHADAH itu memang payah dan apa yang Allah SUKA amat sukar untuk lakukan..MENGAPA? mungkin diri ini terlalu banyak NODA dan DOSA yang menghuni dan kerana itulah KEKUATAN jarang mendiami hati..ya Allah, jangan pergi jauh dari diriku ini...Amin ya Allah..

Sunday, September 14, 2014

moga dia yg terbaik utk dpt menjaga ana nt. insha ALLAH.

Seandainya dia tercatat utkku dan dia adalah jodohku... ENGKAU satukanlah hati kami berdua dgn redha-MU. Moga ALLAH permudahkan sgl urusan. Moga tahun 2015 adalah kebahagiaan buat kami berdua bersama keluarga kedua2 belah pihak. Amiinn... ALLAHumma amiinn... pertama dan terakhir... tetapkan pendirianmu... lupakan sejarah2 yg dulu... ya.. sejarah2 dahulu mengajar kamu utk bangkit dan kuat meneruskan kehidupan...
syukran jazilan krn menerima sgl kekurangan diri ana... akhi.


No comments:

Post a Comment